دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش:

آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان به عنوان یک اقدام اصیل و علمی در دراز مدت نیازمند کار عمیق است

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان به عنوان یک اقدام اصیل، علمی، قابل دفاع و دراز مدت نیازمند کار عمیق است.

محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «آیا آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان مورد تأیید شورای عالی آموزش و پرورش و شخص دبیرکل به عنوان کارشناس آموزش و پرورش و دبیرکل قانونگذاری در آموزش و پرورش هست؟»، اظهار کرد: به عنوان یک اقدام مرحله‌ای با توجه به شرایط فعلی و هیجانی که بر فضا حاکم است و برای آرام کردن و یک پاسخ اولیه دادن، شاید بد نباشد.

وی تصریح کرد: آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان به عنوان یک اقدام اصیل، علمی، قابل دفاع و دراز مدت نیازمند کار عمیق است.

سند تحول بنیادین